کارآفرینی در نیوبرانزویک

سرمایه گذاری در کانادا

برنامه‌ی اصلی کارآفرینی نیوبرانزویک

 

در این برنامه، شما باید تمکن مالی حداقل به میزان 500 هزار دلار به دولت کانادا نشان دهید و حداقل میزان سرمایه‌گذاری شما باید 150 هزار دلار در برنامه‌ی کسب‌وکارتان باشد. سابقه‌ی کاری شما در این برنامه بسیار مهم می‌باشد. شما باید حداقل ۳ سال سابقه‌ی مالکیت یک بیزنس را در 5 سال گذشته داشته باشید و یا 5 سال سابقه‌ی مدیریت ارشد یک بیزنس را در 5 سال اخیر داشته باشید.

از جمله شرایط دیگر این برنامه به محدودیت سنی آن برمی‌گردد. محدودیت سنی این برنامه بین ۲۲ تا ۵۵ سال می‌باشد. ارائه‌ی نمره‌ی 5 برای زبان انگلیسی یا فرانسوی در هر چهار مهارت زبانی از دیگر الزامات این برنامه است. ضمن اینکه شما باید حداقل ۲ سال تحصیلات دانشگاهی تمام‌وقت داشته باشید.

در این برنامه شما باید طرح تجاری مناسب، به همراه تحلیل بازار کانادا داشته باشید. در ضمن برای اقدام در این برنامه نیاز به سفر اکتشافی دارید. یعنی قبل از ارسال درخواست و مدارک باید برای بررسی شرایط منطقه موردنظر در استان نیوبرانزویک به کانادا سفر کنید و گزارش بررسی‌های خود را تهیه و به پیوست سایر مدارک ارسال نمایید.

پس از ارسال طرح تجاری و مدارک و نیز ودیعه 100 هزار دلاری، و نیز پس از برگزاری مصاحبه با افسر مهاجرتی، در صورت تایید ابتدا مجوز کار دریافت کرده و پس از راه‌اندازی مزرعه مطابق با طرحی که ارائه کردین و دریافت گواهی انتخاب استانی، می‌توانید برای اقامت دائم کانادا اقدام نمایید.

 

برنامه‌ی کارآفرینی پس از فارغ‌التحصیلی نیوبرانزویک

 

در این برنامه، نشان دادن حداقل میزان دارایی مورد نیاز نمی‌باشد. شما باید 100 درصد مالکیت یک بیزنس مورد قبول و واجد شرایط را داشته باشید و آن را نشان دهید. برای سابقه‌ی کاری، شما باید طی 10 سال اخیر حداقل 6 سال سابقه‌ی کاری در مشاغل با کد ناک 0 ، A یا B را داشته باشید.

از جمله شرایط دیگر این برنامه به محدودیت سنی آن برمی‌گردد. محدودیت سنی این برنامه بین ۲۲ تا 40 سال می‌باشد. ارائه‌ی نمره‌ی 7 برای زبان انگلیسی یا فرانسوی در هر چهار مهارت زبانی از دیگر الزامات این برنامه است. ضمن اینکه شما باید حداقل ۲ سال تحصیلات دانشگاهی تمام‌وقت در یکی از دانشگاه‌ها یا کامیونیتی کالج‌های معتبر نیوبرانزویک داشته باشید. در ضمن داشتن مجوز کار پس از تحصیل نیز در این برنامه لازم می‌باشد.

در این برنامه ممکن است بسته به شرایط مختلف و کسب‌وکار مورد تقاضا، طرح تجاری مورد نیاز باشد. پس از ارسال طرح تجاری و مدارک و نیز پس از برگزاری مصاحبه با افسر مهاجرتی، در صورت تایید ابتدا مجوز کار دریافت کرده و پس از راه‌اندازی کسب‌وکار مطابق با طرحی که ارائه کردین و دریافت گواهی انتخاب استانی، می‌توانید برای اقامت دائم کانادا اقدام نمایید.

4.9/5 - (15 امتیاز)

دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *